Babamın beyin tümörünün tedavisi hakkında notlar

Cuma, Mayıs 09, 2008

Beyin Tümörleri Eposta Destek Grubu

Zaman zaman bu bloga arama motorları vs aracılığıyla yolu düşenler oluyor. Google çağında yaşıyoruz; beyin tümörü gibi ürkütücü bir hastalık teşhisi alan çoğu internet kullanıcısının yapacağı ilk iş, google'a girip "beyin tümörü" "glioblastoma" vb anahtar kelimelerle arama yapmaktır. Bu şekilde bu bloga ulaşanlara tavsiyem, bir eposta destek grubumuz var, yahoo groups altında faaliyet gösteriyor, bu gruba üye olunuz. Grubumuzda kimi hastalarını kaybetmiş, kimi hastaları hala hayatta olan çeşitli hasta yakınları bulunuyor. Birbirimize destek olmaya çalışıyoruz. Grubun web adresi:
http://health.groups.yahoo.com/group/beyintumorleri/

Üye olmak için, şu adrese bir eposta göndermeniz yeterli:
beyintumorleri-subscribe@yahoogroups.com

Üye olduktan sonra gruba göndereceğiniz eposta mesajları, bütün üyelere dağıtılacaktır.

Benim bildiğim, bu grup dışında Türkçe bir eposta destek grubu yok. Ama yurtdışında, bu tip çok sayıda eposta destek grupları bulunuyor.

7 Comments:

  • size ulaşmayı istediğim halde bir türlü ulaşamıyorum mail adresinizi alabilirmiyim?

    By Anonymous Adsız, at 27 Ağustos, 2008 23:28  

  • mrhba benim yiğenimde almanyada yaşıyor şuan 8 yaşında bundan 5 ay önce çıktı Glioblastome multiforme 4 3.5 cm kome ile lazer gördü 2 cm kadr küçüldü sonra 25 günde bir temedol kullandı ve bugün mr çekildi sonuç 3 cm geri çıkmış büyüme var ne yapacaz bilmiyorum yüce allahım tüm herkese şifa versin yarabbim sen büyüksün sen bizlere yardım et buda bir isimsiz arkadaş bitkisel tedavi ile bir süre geçtüğini söylüyor acaba hangi bitkisel tedaviyi kullandı bizlerede burda söylese yardımcı olsan msndende ulaşa bilirsinzi eğer bildiğiniz bir tedavi normal bitkisel umut kapısı işte yalnizgezen_ozi@hotmail.com lütfen bir şeyler duyarsanız bir umut emailleriniz bekliyorum yüca allahım herkese şifa verisn...

    By Blogger ozi, at 28 Ağustos, 2008 00:59  

  • Merhaba ben size nasil ulasabilirim.Benim kizimda Glioblastom cikti ameliyat oldu radyotrapi ve kemoterapi oluyor bizde almanyadayiz sizin ile mutlaka görüsmek istiyorum.Benim kizim 7 yasinda.

    By Anonymous Adsız, at 30 Ekim, 2008 23:33  

  • Bana sevket.zaimoglu(at)gmail.com eposta adresinden ulaşabilirsiniz.

    By Blogger Unknown, at 31 Ekim, 2008 07:01  

  • Yegeniniz almanyanin neresinde.Biz Frankfurttayiz doktorlarimiz cok iyi benim kizimin kafasindan 6,5cm büyüklügünde tümör alindi.Sonuc Glioblastom.Simdi Radyoterapi ve Kemo Terapiden sonra bayagi geri cekildi.Doktorlar ilk defa gecen hafta biraz umutlu konustular.
    Simi Kemoterapiye devam ediyoruz.
    Mail adresim nadirekarapolat@yahoo.de.
    Ilac olarak bizde Temodal kulaniyoruz.

    By Anonymous Adsız, at 31 Ekim, 2008 17:06  

  • merhaba nadire karapolat,
    bu iletinin size ulaştığından haberdar olmak isterim

    seheredis@yahoo.com

    By Anonymous Adsız, at 17 Haziran, 2012 15:21  

  • merhaba benime kız arkadasımda iyi huylu 3 tümör vardı bitkisel tedavi ile )bal arı sutu propols ve bitki karısımı} 1 ay gibi bı zamanda 2 tümör yok oldu.. doktorumuz hyretler içinde kaldı.. ancak 1 tümorün buyumesı engellenemeı kotuye cevrıldı..bunua yenecez allah ızın verırse.. bu karısımı ogrenmek ısteyen arkadaslara yard
    ımcı olmak ısterım .. allah şifalar versın .. e mail adresim maii_2004@homail.com

    By Anonymous Adsız, at 03 Ocak, 2015 22:56  

Yorum Gönder

<< Home